Tréning elött/után

Fontos tudnivalók

Kérünk, hogy tartsd be az alábbi pontokat, hogy a lehető legjobb eredményeket érd el az edzés során:

 

Az edzés előtt

2,5-3 órával edzés előtt fogyassz lassan felszívódó, szénhidrátban gazdag ételeket, ha van rá módod (teljes kiőrlésű gabonából készült élelmiszerek, rozskenyér, magas rosttartalmú müzli, hántolatlan rizs, korpás keksz, zabkása, durumtészta, gabonapelyhek, zöldség, gyümölcs stb). Az EMS tréninghez is energiára van szükséged!

 

2 órával az edzés előtt már ne egyél semmit!

 

30-45 perccel tréning előtt igyál meg legalább fél liter vizet. Közvetlenül a tréning előtt izotóniás italt biztosítunk számodra, ezzel is növelve az izommunka hatékonyságát.

Az edzés menete

1.    Az edzéshez fel kell venni a pamut edzőruhát. Erre higiéniai okokból van szükség, valamint azért, hogy az elektródák ne érintkezzenek közvetlenül a bőröddel. Az edzőruha alatt nem lehet semmilyen fehérnemű; sem alsó nadrág, sem bugyi, sem melltartó! Nőknél esetleg pamut tanga megengedett.

2.    A pamut ruhára a személyi edző felcsatolja a benedvesített elektróda öveket, valamint a speciális mellényt.

3.    Az edzés megkezdésekor az edző beállítja a kiinduló edzési intenzitást. A csúcstechnológiás XBody készülék mozgás nélkül is edzi az izmaidat, de a személyi edző által mutatott speciális mozdulatok végrehajtása a különböző izomcsoportok még jobb és pontosabb megterhelését eredményezi, és így azok fejlődését még jobban elősegíti.

4.    A 15 perc letelte után 10 perc masszázskezelés következik, amely segíti a regenerálódást és az ellazulást az intenzív edzés után.

Edzés után

Az edzés után elfogyasztott fehérje shake (amelyet szintén mi biztosítunk) segít, hogy a nagymértékben igénybe vett izmok gyorsabban regenerálódjanak, valamint hozzájárul az izom tömegének hatékonyabb növekedéséhez.

Edzőruha

A tréningre nem szükséges magaddal hozni edzőruhát, ugyanis azt biztosítunk számodra. Erre a ruhára adjuk rá a speciális elektródákkal felszerelt mellényt és nadrágot. Ha mégis inkább a saját edzőruhádban lennél, úgy az alábbiakat vedd figyelembe:

- 100% (min 95%) pamut alapanyagú

- Testhez simuló fazon

- A felsőrész ujja könyékig érő

- A nadrág térdig érő vagy térd felett érő